Påsk middag 2

Nu sitter man hoss mormor och morfar och ska försöka få till ett blogginlägg! Går inte så bra när kusinerna vill att min uppmärksamhet ska riktas på dom! Dom är så söta!
Middagen var perfekt och jag är fortfarande proppmätt!! Haha som vanligt! Fast det är någ mer tack vare påskäggen som var fyllda med nyttogodis och popcorn, som jag fick av mormor och morfar! Men tack vare dom där påskäggen kan jag nog hålla mig till nyttigheten fram till den 6/4. Fast det skulle sitta bra med ett påskägg fullt med godis!
Nu var den andra påskmiddagen avklarad, VÄLDIGT gott och trevligt men snart ska vi hem och där väntar ett till påskägg med nyttogodis som jag ser fram emot att trycka i mig! Och till det blir det nog en bra film! Undrar vilken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0