Påsk middag!

Igår efter skolan bar det av till min farmor som hade bjudit in till påskmiddag! Synd att hon hade massa godis och efterrätter på bordet eftersom att jag inte kunde äta det! Min pappa satt och suktade mig HELA kvällen, och det blev inte bättre när jag berättade för mamma om min cola jag råkade ta till lunchen igår, för pappa med sin fantastiska hörsel ( när han vill ) hörde det och nu vet jag inte om jag kommer få några pengar längre! Men jag som har varit så duktigt! Men va fan nu är det ju påsk, då kan man inte vara nyttig,eller? jag ska försöka eftersom att jag ändå inte åt något igår, och har redan pratat med mormor så av henne ska jag inte få godis utan popcorn som hon övertalat mig att äta på påsk!

Idag ska dagen spendras i soffan med körkortsboken som jag måste plugga nu inför teorin! Jobbigt! Men sedan vet jag inte heller hur det blir med fikan på Dellan som vi bestämt oss för?! Vi skulle plugga vårat projektarbete men det kan ju bara ta sig! Hatar projektarbetet, ioförsig hatar jag allt som vi gör i skolan! Hur kan man vara tvungen att skicka in ett skolarbete mitt i påsklovet? Helt orimligt enligt min åskit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle pluggat lite idag också, men skiter i det. Som pappa sa till mig "Det är ju förfan påsk" :D Men plugga på körkortet nu!

2008-03-21 @ 14:15:45
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: JennyVive

Haha! Jaghar hunnit läsa 60 sidor :P så nu har jag paus :D

2008-03-21 @ 15:24:35
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0