piss Onsdag!

I går låg jag uppe typ hela natten och det var inte för att jag pluggade som jag verkligen borde ha gjort, nä utan det var för att jag kollade på tv!! Pluggandet fick vänta tills pauseran.... tror ni seriöst man fick in nått i skallen när allt man tänker är när fortsätter programmet?!?!?! Sen kommer ångesten att man verkligen BORDE plugga, så därav ingen sömn! Men provet gick väl sådär.. hoppas på ett G när jag vet att EN fråga blev rätt!

Idag blir det ingen rolig kväll heller ska ringa mamma så hon får köpa hem lite (MYCKET) godis plus cola!!! det får mig nog lite motiverad till att plugga... hahah lr till att svulla! Whatever! TP boken får jag väl gå igenom ännu en gång och försöka memorera vad som nu än står, om inte är jag bra på att improvisera ;)  Men det verkar inte hjälpa när det är Wulfen som har hadn om det...

men Shit nu höll jag på att glömma vad som hände idag på Alfredos... HAHAHAHAHA en sak som bara jag kan ly´ckas med. Efter maten gick jag med brickan till stället, och på brickan fanns 3 glas, 1 talrik med en halv pizza(som smakade skit) och bestik (som tur var inte kan gå sänder) och när jag ska ställa av brickan ramlar ett glas av (såklart), det spricker till miljoner bitar och ligger uttspritt över hela glovet vi serveringen... UPPS!!! Vad pinsamt tänker jag, men inte nog med det då SLÄPPER jag brickan som ännu inte står helt inne i stället så den ramlar ner på golvet och de 2 andra glasen går ochså sönder och på golvet ligger nu miljoner småbitar av glassplitter en talrik i flera delar och en pizza gömd under.... Vad gör jag....!!! Jo as garvar! Gud vad pinsamt men jag lyckas komma därifrån tilslut och det är bara att garva åt saken!! PINSAMT!

Till Alfredos går jag aldrig mer tillbax och nu borde jag börja plugga men det vet vi hur det kommer att sluta... aja!

Kommentarer
Postat av: Ullan

KLANTARSLE XD

2008-03-05 @ 17:50:10
Postat av: JennyVive

Eh dja!!

2008-03-05 @ 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0