Plugg..

Shit vad trött man var idag då! Har precis gått upp och ätit frukost! Så här trött har jag inte varit sedan januari 07! Visst jag är alltid trött men det var länge sedan jag lyckades sova till 13-14 på dagen! Om jag hade fått bestämma hade jag gärna sovit tills kvällen! Har inget roligt för mid idag alls, ska plugga lite idrott nu tror jag för den ska visst in snart! Ja visst nu under påsklovet! visst är det sjukt! Jag vill bara sova bort hela påsklovet och vakna den 6 april då det bär av till spat! Något jag inte kan sluta tänka på! Men dagarna rullar på och det är väl bara att ta tag i dom och spat kommer så småning om.. Kan man hoppas! Det kan inte komma snart nog! Det är lov och jag kan inte slappna av alls! Det är så mycket att tänka på! Saknar att bara sova bort hela dagarna! Men nu måste jag upp och plugga, sånt suger verkligen! Inte för att någon ens tror att jag skulle plugga nu på lovet, men all ångest man får för att man inte gör det!
Nä får väl ta tag i pluggandet! Eller föresten vi sa ju på MÅNDAG! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår vad du menar, fast man är ledig så är man helt nojig över allt, suck..

2008-03-23 @ 21:16:22
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: JennyVive

Eh ja, det är ju as jobbigt! Man kan inte ens vara ledig när man lixom är ledig!

2008-03-23 @ 22:39:24
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0