plugga..

Plugga är inte min starka sida direkt.. men nu med lite cola kvar ser det lite hoppfullt ut! Jag ska bara se klart Top Model och sedan börja plugga igen någon gång :P Jag tycker så synd om den autistiska tjejen i Top Model så måste se att hon INTE åker ut............... Phu hon åkte inte ut!!!

Nu har jag bara tre sidor kvara tt läsa sen har jag läst igenom allt 2 gånger ! Kankse inte låter så bra men det är bra för att vara mig och jag hoppas vara påläst till provet i morgon.. Och sedan känner jag mig lite stressad över fk. Den måste bli bra, Fast det kommer den för vi har lagt ner värsta ansträngningen på den. Han kommer lätt bli impad haha lr uttråkad ;) Men Eftersom att det handlar om Beck kan han bara inte bli uttråkad! Vi får hoppas på det bästa inför morgondagen!

Men undrar vadjag ska göra nu när jag snart läst ut de 3 sidorna .. Eftersom att jag eej kan sova förrsen det börjar närma sig efter tolv.. vet inte varför kasnke för att 1, inte vill att det ska bli morgondag, eller 2, har vänt på dygnet och är bara trött på morgonen och aldrig på kvällen. Fattar verkligen inte varför jag inte kan sova. Synd att det inte är något bra program på tv ikväll nu när Top Model är slut. Får väl roa mig med att plugga ännu mer tillsjag somnar... ingen risk men men. Jag har inga problem med att sitta här hela kvällen :D

Kommentarer
Postat av: Ullan

VI SKA KÄMPA :D snart ska vi plugga, igen :/

2008-03-05 @ 22:22:24
Postat av: JennyVive

aa FAN bara 5 min kvar :S

2008-03-05 @ 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0