Problem

Jag har faktiskt ett problem, vad ska jag ha på mig i morgon. Nu är det så att det ska bli klassutgång i morgon. Vi ska börja tidigt och man vill ju vara fin men kankse inte för fin nu när det är klassen, lite B lixom !
Eller ska man slå till på stort, jo det är just det mitt problem är: Vad ska jag ha på mig? Förkröket är redan planerat. Det blir Nivå (usch) men funkar, sen blir det nog medtagen öl hemmifrån. Undar vart vi ska sen.. alla lär ju komma bort så jag funderar på vart jag ska dra hahah! Nejdå jag ska inte dra iväg själv, så ensam är jag verkligen inte. Men vilket ställe är man kapabel att komma till efter Nivå.., Det får vi nog se hur det blir med den saken.

Nej, nu ska jag KäKa upp mitt godis och planera vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0