Prov..

Har just vaknat och ätit min favorit frukost, skorpor! Haha låter fattigt men det är jätte gott! Och i morse hann jag fören gångs skull med mitt te också. Riktigt lyckat. När jag säger i morse menar jag  för en timme sen knappt. Jag börjar nämnligen kl 15 idag. Då ska jag dit och skriva mitt matte prov och få förhoppningavis mitt G! Känns lite jobbigt att behöva åka till sklan för att skriva ett matte prov som jag lika järna hade kunnat göra någon annan gång, men eftersom att det är något annat jobbigt prov i morgon måste jag ändå dit för att hämta papprena som jag tydligen inte hade hemma. Bra framföhållning jag vet, något jag borde jobba på. Men det hinner jag tyvärr inte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0