Snacka om problem

Här trodde man att man vänt på dygnet, men nä inte precis. Jag är lika trött som om jag  varit vaken i en vecka, om man nu kan vara det. Har hört att sömn är viktigt, men vad ska man göra om man bara är trött hela tiden men inte kan sova, shit jag har problem! Många skulle säga prova att prova att gå och lägg dig, det kanke man skulle pröva. Men inte nu!

En sak tycker jag är väldigt konstig på påsk har man alltid ont i magen, det beror på att man äter alldelses för mycket på påskbordet och aldelsess för mycket godis! På julafton äter man alldeless för mycket mat och knäck, vilket också leder till ont i magen!  Man har varit med i 18 år och fortfarande äter man alldeles för mycket på storhelgerna! Vet inte vart jag vil komma, men ont i magen får man!

Nä nu kanske jag ska ska lyssna på rådet! Jag ska nog sova lite så jag kommer upp i tid i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0