Studentmössa

Hjälp, nu känns det plötsligt så mycket närmare och verkligare. Idag fick vi våra mössor och snart tar vi verkligen studenten. Det är en sådan dag jag sett fram emot sen jag gick i 3:an och snart är den här. Det har alltid kännts så långt fram som om det aldrig skulle hända men snart händer det, och nu känns allt så osäkert. Men jag ser ändå fram emot det!! Nån gång måste väl alla komma in i vuxenlivet tyvärr och börja ta ansvar, hoppas bara man är redo. Jobb har aldrig lockat mig inte nu heller så får väl se vad som händer efter studenten. Inte för att jag vill plugga vidare! Jag har gått i skolan fööör länge, trodde aldrig jag skulle komma så här långt men FAN vad stolt jag är över mig själv :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är 88 dagar kvar tills vi tar studenten :D

2008-03-10 @ 16:52:34
Postat av: Ullan

Nu är det fan inte långt kvar! WÖHÖ

2008-03-10 @ 22:58:45
URL: http://ullanpullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0