Tandläkaren!

De flesta lider av tandläkar skräck, och den skräcken har även drabbat mig! Hatar att gå til tandkläkaren men blir alltid lika glad att få höra att mina tänder är perfekta. Men måste de vara så hårdhänta och göra illa en! Jag hatar speciellt när de ska fotografera tänderna!! Varför måste dom de för! De hårda grjerna som ska in i käten och så ska man bita ihop fast dom knappt går in i munnen... AJ! På den tiden då de hade mjuka grjeer att bita i var det bara obehagligt, nu är det både obehagligt och gör ONT! Undrar om de själva stoppar in dom i munnen nån gång! Jag lovar att de själva har någon speciall grjej de använder när de själva ska fotografera tänderna! Orättvist!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tandläkare är inte roliga, jag ska till tandläkaren på min födelsedag :( kommer att sitta och gråta den dagen!

2008-03-14 @ 22:54:24
Postat av: JennyVive

Stackare! Lider med dig :S

2008-03-14 @ 22:57:10
Postat av: Ullis

Jo, jag vet hur det känns. hata

2008-03-15 @ 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0