Trååkigt

Idag skulle vår klass på Dramaten för att se på Halmet. Fast jag är sjuk bestämde jag mig för att det blir väll inte så jobbigt att kolla på teater, och så missar jag inget heller. Fast när vi kom dit och föreställningen började ångrade jag mig rejält!! Gud vad tråkigt det var!! Inte nog med det fick jag host attacker och kunde inte sluta! Om det inte var för att jag höll på att kvävas så hade jag inte brytt mig ett piss, men nu ville jag bara hem. Jag tror resten av teaterbesökarna också ville det, inte för att jag brydde mig om dom.
Men nu vet jag en sak som jag aldrig kommer göra om, det är att gå på teater. Skådespelarna spelar över och känns bara falska och vilken dåligt gjord teater!!!!! Nä dramaten är inget för mig och den lär aldrig få se mig igen. Skönt att det är över nu ska jag bara ta det lungt.. Nejföresten nu ska jag plugga FK så fort ullis loggar in.

See You!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Fan, vi kan ju ingen ting :(

2008-03-12 @ 18:44:36
Postat av: JennyVive

Nej.. men vi får hitta på! ;)

2008-03-12 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0