Träning

Träningen avklarad, nu vet jag med säkerhet att jag borde börja nyttja mitt gymmkort på SATS, som ligger och drar damm till sig någonstans. Nä borde börja springa hemma i spåret, mycket närmare. Nu när jag blivit nyttig också så kommer jag då att må prima! Nä ska börja gymma så fort jag blir frisk och ska bli as seriös! Shit nu har jag till och med skrivit det, då måste jag börja bli sreiös... jobbigt. Nä men det ska jag klara! Jag ska i alla fall försöka så gott jag kan! Saknar faktiskt gymmet. Det var faktiskt väldigt mysigt, om inte annat fanns TVn. Saknar faktiskt tanterna i vattengympan med! Jag, Mickis och tanterna! Nä så fort jag blir frisk så ska jag försöka så gott jag kan att komma tillbax till gymmet och till träningen! Då jävlar!

Nä nu ska jag upp och knäcka ett till avsnitt på OC, och dricka mitt vatten som jag ännu inte druckigt upp!
NattiNatti.

Kommentarer
Postat av: Lova

Du kommer aldrig kunna bli seriös med träningen jenny, sluta ljuga för dig sj, det är inte bra + att till slut kanske du tror
på det också.

2008-03-20 @ 16:24:54
Postat av: JennyVive

haha det gör jag redan ;D

2008-03-21 @ 12:00:08
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0