Tvn

Ingen film ikväll inte, för det första orkade jag inte kolla på någon film som anns hemma, alla har man sett miljoner gånger. Det fanns heller inget roligt på tv! Vilket är konstigt under påsk brukar det ALLTID finnas bra filmer! Under alla storhelger finns det bra filmer på tv! Är det inte påskafton ikväll?? Och i så fall vart är alla bra filmer! Jag börjar bli uttråkad här hemma! I morgon får jag antingen dra iväg och köpa nya filmer eller varför inte införskaffa sig en ny box med någon bra serie! Det brukar ta lång tid att se klart! Eller kasnke inte, i mitt fall tar det itne lång tid innan en 25 timmars box är sed, hmm ungeför 25 timmar kanske!
Hej jag är en filmnörd! Men och? Jag älskar film och kommer aldrig sluta göra! Fast ska man se på film måste man kunna sysselsätta sig samtidigt, och eftersom att jag inte ska äta i onödan och inget onyttigt kommer det nog bli svårt för mig att kunna konsentrera mig på filmen.

Juste skulle inte jag plugga på teorin till körkortet, jo det skulle jag! Men inte ikväll! Börjar på måndag ;)
Som alltid! Eller hur Ullis !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart Jenny, man börjar alltid med allt på en måndag och oftast slutar det på måndag kvällen också! :/hahahah!

2008-03-22 @ 23:59:24
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: JennyVive

HAHAHA! Det känns som att vi har en allt för stor erfarenhet av det ;D

2008-03-23 @ 03:13:12
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0