URSCH!

Det är det nya utrycket, för det första så glömde jag måla naglarna ( hemskt ) nu ser de så bleka ut. Ingen solning denna dag heller ( hemskt ) för nu e både min hud och naglar bleka. Ett till problem skedde på träningen lite senare i dag då jag fick ett litet sår på mitt finger hallå!! Hur ska jag kunna gå till pedikyren nu!!! Jag kan ju inte visa upp en hand med ett sår på ena fingret, kommer att skämmas satan i så fall! Så mina naglar får nog vänta i sisådär några vekcor tills det läkt helt. Får köra egen pedikyr hemme... SÅ B!

Nä nu ska jag tvätta ansiktet med mina dyra proedukter, vill ju ite skryta med vad gör man inte för att se fräsch ut ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

abhhahahahahhahahahahha

2008-03-10 @ 23:41:57
Postat av: JennyVive

:D

2008-03-10 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0