Vilken kväll...

Idag mår jag precis som jag förtjänar oturligt nog. Går kvällen spenderades med klassen på först Nivå 22, Där de flesta fick i sig en hel del (jag inkluderad). Där träfade jag också min syssling som jag inte sett på år och dar, kul, men blev inten lång pratstund. Efteråt drog vi till The Vibe, och det fick jag uppleva innefrån toaletten ILLA! Eftersom att jag låg där och spydde, jag vet inte hur länge, kom en vakt och slängde ut mig! Jag fick stå och frysa i en halvtime utan jacka och utan kompisar. Vart tog alla vägen?? Men efter ett tag kom Adam ut som också blev utslängd och då kom Nina straxt efteråt. TACK!! Min mobil la av så allt kaosa sig! Jag ville ju bara få tag på ULLIS! Så vi stannade en taxi som skulle hjälpa mig med mobilen men istället åkte vi med till slussen.

Idag blev det match också kl 9 INTE kul, men det gick faktiskt bra vi har inte spelat så bra på länge. Tyvärr blev det förlust ändå, men inget rättvist resultat! Vi var ju grymma!

Måste bara tacka Nina och Ullis hahah, stackre som blev tvungna att ta hand om mig :D

Kommentarer
Postat av: Ullan

Ingen fara, du har ju några gånger inomstående fortfarande ;)

2008-03-09 @ 17:09:23
Postat av: JennyVive

Hahaha ;D

2008-03-10 @ 14:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0