Voffeldagen!

Nu är jag äntligen hemma och har just ätit vofflor! Vilket är en självklarhet eftresom att det är voffeldagen! Dock så kunde jag inte ha grädde på dom eftersom att min nyttighet gäller även idag. SYND! Men dom var riktigt goda i alla fall! Personligen tycker jag att voffeldagen borde komma oftare, liksom kanelbullensdag, och fettis dagen, haha vet inte om det är samma dag ens! Men jag tycker att vi har för få svull dagar här i Sverige, i USA har de svulldagar varje dag! Orättvist! Ioförsig är vi mycket smalare och sundare här i Sverige men det är väl bara ett straff!?
Nu är jag trött och funderar på att ta mig ett bad. Det vore skönt, borde plugga lite teori också, men får se hur det blir med den saken, för idag så är det nämnligen tv kvällen! Massor av bra program däribland Gossipgirls! Som jag har sett fram emot ända sen det slutade förra veckan! Kan man få nog, EH NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0