Besök på...?

Gud vad trött jag var i morse! Skulle inte ens försökt mig på natur uppgiften! Men jag kom tillslut till skolan, någt jag inte borde. Vi skulle nämnligen till en moské eller vad det nu var. LÄSKIGT! Man var tvungen att ha på sig som en morgonrock och luva. Jag blev rädd. Vad skulle hända om jag vägrade, det vågade jag inte ens tänka på, så för en gångs skulle sa jag inte emot och satte bara på mig den riktigt fula rocken och drog upp luvan för att dölja håret. Men jag hade oturen nog att få en med svettlukt, URSCH! Det första jag gjorde när jag kom hem var duscha. Men vi höll på att aldrig komma därifrån. Jag såg klockan ticka på och vi hade redan slutat för ett tag sen, så jag ser min chans när hon säger: Förstår ni inte? ska jag ta det igen. Då utbrister jag: Jo men vi vill gå nu! Något man kanske inte ska säga men det finns bara en person som skulle göra det, och det är jag! Men jag hade tröttnat på snacket om islam och var rädd att den galna killen skulle komma in. Han som gick fram och tillbaka till oss och stirrade och mumlade och till och med skrek. Jag vill bara ifrån det där läskiga stället. Det var inte bara jag som fick obehaglighets känslor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA. Bra att jag inte missade något. :D

2008-05-20 @ 19:21:48
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

hahah! Nä du hade tur.. IGEN ;)

2008-05-20 @ 19:23:19
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0