Dagen

Idag var man då på den där filmen med FK, visst var det en bra handling och skärrande men lite för långtråkig för min del. Filmen vi såg hette Flyga drake. Om ni gillar långsamma filmer med en hemsk handling så är det nog en film för er!

Idag skulle vi också välja ut nomineringar till skivan som nu börjar närma sig! Det finns massr av saker att göra innan dess! Mest längtar jag efter bandet som man får med klassens....(för min del) drottning  ;)

I morgon kommer dagen som vi alla ser fram emot hela veckan... jo FREDAG! Det ska bli skönt med helg nu igen. Långhelgen förra veckan gick aldeles för fort och inte han jag bli utvilad. Undrar vad som händer nu i helgen? Jag hoppas i alla fall på SÖMN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0