Fredag

Idag blev det shopping! Träffade Gabbi med fler! Fredagar är en dag för perfekt shopping. Tittade ut massor av saker jag vill ha i student pressent. Det börjar ju närma sig! Nästan så man blir nervös!

Jag har också varit hos Morfar som fyllde år. Trevligt, och man får alltid lika god mat!! Jag är nu PROPPMÄTT! Och mamma gjorde illa tån, hur fånigt det än l¨åter så kunde hon knappt gå! På väg hem blev det en sväng förbi O`K för att köpa en övningskörs skylt till bilen. Eftersom att det var automat kör jag den aldrig! Men nu har jag förstått att det är bara automat som gäller! När jag skaffar bil ska det bli en automat!!!


Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just blogging. Tänkte bara fråga ifall du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-02 @ 22:28:19
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0