FY FAN

FY FAN!!!! Jag finner inte ord för hur hemsk campingen var!!

Det började igår när vi skulle åka dit med världens ryggsäckar! De var inte nådiga och jag vet inte hur måbnga männiksor jag slog till med ryggsäcken?!?! Sedan trodde vi alla att vi skulle vandra typ100000 Mil, och när en tvåa utbrister: "är vi framme nu" rent ut sagt hånar jag honom för att han var dum nog att tro något sådant, men då visar det sig att vi ÄR FRAMME?!?!? Vad, det hade bara gått tre minuter högst och det var kottar, berg och rötter överallt!! Där i skuggsdungen får vi sitta i 4 timamr tills de som paddalt kommit fram!
Vi blev så uttråkade att jag och Danni käkade upp köttbullarna som vi skulle ha till lunch! UPPS! Dagen bestod endast av att vänta!!
På kvällen blev det mys vid brasan men eftersom att jag var så trött satt jag där som en zombi.

Dagen idag blev INTE bättre! Vi blev väckta vid 8 och jag var jätte trött! Jag hade dock sovit jätte bra hela natten, men på morgonen kändes det att man sovit på kottar och rötter! Vi börjar packa ihop allt och blir snabbt klara, och frukosten slukar vi snabbt. Sen, åter VÄNTA! Jag började redan då få panik på alla!
Nej men sedan skulle vi ju paddla i 3 timmar!! Jag och Danni kämpar på och håller täten men jag blir bara mer och mer frustrerad och jag har kramp i armar och blåsor i händerna! Plus att jag redan hade ätit upp mitt godis! Efter en timmes paddling får jag mitt första psykbrott!!! Och efter det är jag bara sur och irreterad och vill bara hem! Synd att våran lärare paddlade bredvid och fick ta all skit när jag fick mina nästa psykutbrott! Efter ett tag orkar jag inte med fler utbrott och paddlar under tystnad förutom då jag vräkte ur mig en sur kommentar lite då och då.

När vi kommit till slussen tar jag och Ullis en tripp till donken och vräker i oss en meny på nån sekund! Hungrig? EH JA!!!

Men nu är jag äntligen hemma, ren och trött!! Så snart blir det mat och sedan blir JAG soffliggande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, donken satt fint! Jag har sovit fram tills nu, ska fan slagga igen nu ;P

2008-05-06 @ 19:09:26
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud vad skönt! Tänkte också det ;)

2008-05-06 @ 19:24:02
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0