Galet!

Ok helgen har varit helt sjuk!
Fredagen slutade med filmkväll, haha! Och mötte på några skumma tyer på bussen som jag såklart blev superrädd för. Nu måste jag seriöst sluta med alla fördomar.
Sedan i går var det vår STUDENTSKIVA! Hade man kul? Eh ja! Det tror jag. det var galet men det är ju så det ska vara, eller hur? Så ullis det ÄR ok!

idag mår man inte speciellt bra. Fy fan! Man lyckades pallra sig upp vid fem då middagen serverades. Sedan blev det kalas hos kusinen. Förlåt att jag inte var så social. Men sådanna dagar som den här tycker jag det är OK! Nu är man äntligen hemma igen och jag funderar på att lägga mig igen! För jag känner redan nu att det blir inte bättre än så här idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry, kollade fel på tiden.. :P

2008-05-19 @ 12:05:45
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

haha det ok :D det gjorde jag med, fast jag kom en timme tidigt!!!

2008-05-19 @ 15:55:23
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0