Gårkvällens skiva

Gårdagen blev inte riktigt som väntat.
Igår när jag kom hem hade min syster blivit sjuk, synd. Men sedan precis innan jag skule dra på skivan så blev hon jätte sjuk! Hon och resten av familjen åkte in till sös, och jag drog till Mickis på förkrök. Skivan var jävligt kul, och kul att Milla kunde komma. Men när vi ska börja dra oss hem ska jag ringa mamma för att tigga skjutts, men de är fortfarande kvar på sös! Vad gör jag!? Pappa kommer och hämtar mig i slussen så vi får åka in till sös och där sitter man lite småfull och JÄTTE trött! Där satt vi i iallafall några timmar så vi kom inte hem försen vid 5! illa eftersom att jag skulle upp vid 6! Så det blev inte fallet utan här sitter jag och mår som jag förtjänar och vill inte gå till skolan.

Nä men snart ska man kanske pallra sig till svenskan som är ett måste idag, sedan blir det plugg, i natt! Eller hur Ullis!?!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, men jag ger fan upp plugget. Eller?

2008-05-14 @ 19:52:05
Postat av: Anonym

JO jag har nog redan gjort det! Palla bry sig längre!

2008-05-14 @ 19:57:47
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0