I morgon

Nu har man suttit här i 5 timmar i sträck.. illa? Nej bara en vanlig eftermiddag.

I morgon blir det en lång dag. Synd för jag kommer vara helt slut som vanligt. Är så otaggad och trött. Knappt att man kommer upp nu på mornarna. Det enda som håller mig uppe är att allt snart är slut, för snart, om 4 veckor tar vi studenten!

I morgon blir det också film i två timmar på morgonen och på eftermiddagen blir det film med fk. Jag tror det var Flyga drake vi skulle se. Hoppas den är bra, annars kommer jag att somna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, verkligen! synd jag somnade!

2008-05-08 @ 20:09:22
Postat av: Anonym

HAHAHA! Det skulle jag med gjort om det inte vore för de osköna stolarna ;)

2008-05-08 @ 21:56:02
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0