ILLA

Gårkvällen blev lyckad, och vi hade det trevligt. Vi spelade vollyboll, och jag fick för en gångs skull vara med! Sedan satte vi oss på berget och drack öl.

Idag gjode man ett nytt försök att hitta en klänning men jag är aldeless för petig med sådant, TYVÄRR. Sedan blev det donken med Robban och Tom. Det var det ända jag har ätit idag, illa. Inte för att jag är hungrig precis eller har varit det. Men det är inte likt mig. I morgon ska jag bara äta! Då är jag tillbaks till skolan och jag får slå till på en Peking, mums!

Nu har jag också just avslutat mitt prov i Teknisk Psykologi, får hoppas på ett godkännt. Men eftersom att jag satt hemma och gjorde det så måste det ha gått bra! Nu kan jag äntligen förflytta mig till teven! Eller göra som vanligt köra både och!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Romans för timmen...

...Det visste både du och jag

2008-05-27 @ 21:44:58
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!

2008-05-27 @ 22:00:55
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0