Klar med plugg

Nu har jag äntligen klarat Naturuppgiften! Efter 8 timmar och många psykbryt så har jag fått mitt miljökörkort eller vad lusse nu kallade det för. Ett diplom fick jag också, det var länge sedan man fick ett sådant. Nu är det inget mer plugg inplanerat försen på tisdag då jag ska göra hemprov=fusk! Sedan är jag nog klar med plugg för all framtid, Yeiiii!
Träffade föresten
min gamla lärare (den enda som pratar med mig) på bussen på väg hem. Hon tror nog hon har misslyckats med mig när jag sa att jag inte har jobb för sommaren och inga planer för framtiden. Men jag tar just nu dag för dag och sommaren ska bli härlig har jag bestämt och då kan jag inte planera in massa jobb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem träffade du? :D

2008-05-22 @ 23:14:11
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha du vet Annas mamma, min idrottslärare ;)

2008-05-24 @ 17:29:49
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0