Körskolan nästa

Shit vart har dagen tagit vägen. Har nästan glömt bort datan, nä nu får jag skärpa mig! Idag var tanken att jag skulle shoppa studentklänning med mammsen men eftersom att solen sken vägrade hon lämna solstolen. Idag var det också morsdag, det skulle blivit bio och resturang besök men eftersom att det var just morsdag fick mamma bestämma och då ville hon vara hemma. Hon hade annat för sig tyvärr. Då åkte jag och pappa för att övningsköra, vilket höll på att sluta illa. Jag var väldigt upptagen i att hålla koll på bilen bakom som ville köra om, vilket han inte skulle få. Men när bilen gav upp kollade jag fram och upps, där stod det en annan bil som skulle svänga in på nån gata som jag inte ens visste fanns. Där sitter jag med foten nere i golvet och det känns som att inget händer, precis när paniken kommer stannar bilen äntligen! Jag ska nog ringa körskolan i morgon!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Jag tror på dig. Körkortet nästa nu!

2008-05-25 @ 23:41:23
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

EH ja :D Måste ju ta igen all skjuts jag fått av dig!

2008-05-25 @ 23:58:03
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0