Kvällen:

Har just varit på Innebandy möte, inte speciellt lyckat. Det sades inget jag inte redan visste och jag satt bara och kollade på klockan. Jo en sak sades som jag inte visste och för den delen inte heller vill veta, jo fysen ska börja snarast möjligt! Ajdå, det har jag ingen lust med. Fys är inget för mig, har heller aldrig varit. Men jag har klaar mig genom match efter match, så jag tro inte jag behöver träna fys ;)

Snart ska man då iväg på "dubbeldejt", väntar bara på bussen ska gå. Inte kul att bo här där jag bor, det går ju fan inga bussar.
-Ta moppen, säger pappa.
-ALDRIG, säger jag. Folk i min ålder får körkort, jag ska minsan inte sitta på en moppe och skämmas. Har dom varit så dumma att flytta ut hit ska inte jag få lida av det. Men snart blir det körkort och deras problem ur världen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill veta ALLT om gårdagen...

2008-05-27 @ 19:26:27
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

Tro mig det SKA du få :D

2008-05-27 @ 20:28:23
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0