Man blir galen på galningar

Igår var det fredag och veckans kanske bästa dag. Fredagen började inte bra med skolan och efter skolan blev det kaos! Jag och Ullis skulle döda tid på stan. By the way så kom vi på att världens befolkning består av hälften idioter! Vart vi än gick fanns det bara psykon som skrek åt folk, alkisar och missbildade typer som tyckte synd om sig sjäva och skrek åt andra handikappade också massor av äkliga punkare som förföljde oss. Men gränsen gick när en gamal gubbe med systemet påse kom och skrek högs av alla och sprang fram till vissa och skrek, vi fick panik och då åkte vi till donken. För jag var hungrig men klockan var endast halv fyra när vi ätit upp och det där skulle föreställa våran middag.

På kvällen blev det filmkväll och den blev trevlig synd att det inte går några bussar från djuröhållet bara, så trötta som vi var pallrade vi oss ner till bussen vid 2.19 då nattbussen gick. Jag och Ullis kom säkert hem till henne och somnade snabbt! Vilket resulterade till att vi inte kom upp i morse försen vid tvåtiden. Då blev det donken till frukost och illa att vi åt frukost vid tre tiden, hoppas bara man hinner bli hungrig till middagen för jag vill ÄTA!

Ikväll blir det chill för jag är fortfarande jätte trött och har hört att det visst är final i euorovision. Så man får väl hålla koll på den ikväll. Hoppas det finns godis hemma =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

VERKLIGEN! I D I O T E R .

2008-05-24 @ 19:02:37
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

EH JA! Dom borde stängas in på en egen Ö, de kan få australien! Om de ens får platts där!

2008-05-24 @ 22:14:44
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0