Packa

Dagen har spenderats i Mölnvik där vi shoppade det sista inför utflykten som äger rum i morgon. Dock glömde jag kolla packlistan och missade många saker jag behöver tills i morogn, men hoppas det går bra ändå. All mat är i alla fall fixad och det är väl det viktigaste! Nej det viktigaste är tält som vi fortfarande inte fått tag på!!! Jag vägrar sova under bar himmel! Hoppas Cissi förstår det! Annars åker jag hem!

Jag ska försöka packa klart allt i kväll så jag slipper stressa i morgon, även fast jag tar mig en rejäl sovmorgon så vill jag ändå inte stressa med packningen. Utan fokusera på att inte missa bussen eller frukosten, eftersom att vi ska gå i 1 MIL med en väldigt tung ryggsäck på! Något jag ännu midre ser fram emot! Aja.

Och Ullis jag ringer och väker dig i morgon för jag vägrar sitta själv på den fattiga bussen med den fattiga ryggsäcken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0