Problem... EH JA

Äntligen hemma från skolan! Är verkligen jätte trött och stel, säkert från campingen. Men jag försöker återhämta mig med en läsk och godis, så snart mår jag bättre!

Sitter och funderar på vad jag ska ta på mig på skivan som jag ska på. Temat är Indianer/Cowboys, hmm. ska man vara indian eller cowboy??? Jag ville vara Cowboy, coolt med bälte och pistoler, men nu kom vi på att jag skulle passa bättre som indian med mitt hår. Då skulle man kunna fläta in fjädrar och skit som de hade. Men jag vet inte jag gillar fortfarande skärpet med pistolerna!

Vår skiva börjar också närma sig och vad ska jag ha på mig då? 80-tals tema lät bra, men vad ska man ha på sig??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vafan ska man ha på sig?
PANIK!

2008-05-07 @ 19:56:54
Postat av: Anonym

EH JA! PANIK! Blir väl mammas gamla dräkter....NOT

2008-05-07 @ 21:03:31
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0