Psykbryt!

Snart kommer psykbrytet!! Jag har nu suttit i sju timmar med naturprovet vi skulle göra på datorn. Den är långt ifrån klar och snart kommer psykbrytet! Jag pallar verkligen inte försöka mer med den ikväll, men tänk om det inte sparas så jag får göra om allt?!?!?!? Nä då ger jag upp, och gissa vem som kommer få en fet utskällning i morgon i så fall!

I morogn är det heldag i skolan plus besöket på synagogan eller vad det är, vi tjejer måste ha på oss slöja för att dölja håret när vi går in där, vadå kränkande? Stackars de kvinnor i den där religionen. Fast man vill ju inte bråka med gudarna så det är bara att göra vad man blir tillsagd ;) Coolt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0