Seg!

Guuuuuuud vad seg jag är idag! Inte konstigt med tanke på att jag sovit i bara en timme!
Har försökt plugga lite nu på eftermiddagen men det gick väl inte sådär speciellt bra, jag kunde knappt hålla ögonen öppna och telefonen ringde i ett! Inget negativt så men man vill ju inte höra av alla att man är ensam och övergiven, nu börjar jag fan känna mig det!  Och varje gång jag skulle ta en paus och sova lite så blev jag sms-terrad!
Hungrig var man också fast ändå inte! Bakis EH JA! Men något var jag tvungen att äta. Så pappa ringde och sa att han hade köpt gulash soppa, vilket glädje mig tills jag märkte att jag inte visste hur man gjorde! Jag hatar att vara ensam när man vill ha något serverat!

Ikväll blir det att komma i säng väldigt tidigt annars kommer jag nog inte upp i morogn heller. Men eftersom att det är Top Model final kommer det ändå inte bli så värst tidigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0