Shopping, klart

Dagen har gått väldigt fort och då menar jag inte bara timmarna utan allt jag gjort har gått fort. Det börjades i skolan som gick väldigt fort, sedan blev det en tripp till solariet. Det behövdes verkligen, och inte blev jag bränd. Det var tur eftersom det blir skiva i morgon!
sedan blev det en tur på stan där jag köpte det sista inför skivan i morgon, så nu är det klart! Skönt! Efter det mötte jag upp mamma som jätte järna ville shoppa kläder till mig! Så nu är min skiva på Lördag också fixad, gud vad skönt! Nu mår jag mycket bättre, synd bara att jag borde plugga idag för det har jag inte gjort och kommer heller inte göra.

Nä ikväll ska jag bara sova, blir nog att kolla några avsnitt i boxen med :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du ha på dig på lördag? :D

2008-05-12 @ 22:58:59
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

En turkos/blå tubtoppsklänning och skor sedan rosa smycken och skärp :P du då???

2008-05-13 @ 08:17:31
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0