Skola, igen

Just nu sitter jag och tittar på någon film i trean, Nio Månader. Aldrig hört talas om förut, men den är ju med Hugh Grant. Det betyder att den inte kan bli annat än bra. Han är så grymt bra. Älskar han andra filmer Nothing hill, Love actually, Kärlek på jobbet, Bridget Jones, Fyra bröllop och en begravning, Om en pojke och Music and lyrics. Nog pratat om honom men han är grym!
I morgon blir det skola igen tyvärr. Något posetivt är att jag kommer närmare solariet och kan då kila dit på rasten eller efter skolan. Men jag ser nog bara mest negativa saker. Jag måste upp sjukt tidigt i morgon. Varför kan man inte bara skita i allt nu, jag går ändå ut om en vecka och två dagar! Sjukt snart! men juste vi ska ju fika på svenskan, något mer posetivt, eller? Nej bara jobbigt kan vi inte bara få gå hem!?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, min man är gryyymt bra.

2008-05-27 @ 22:52:22
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

Va är han upptagen?!?!?!

2008-05-27 @ 22:59:02
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0