Slutskiva

Igår tog då Tirre studenten, fy fan vad skönt för henne!
Eftersom att jag skulle på hennes slutskiva som jag bestämt för länge sedan började kvällen hos Patrick där jag förade och spelade tv spel med Max. Sedan mötte vi upp Ullis och Tirre vid bussen, för vi skulle in till Trädgården där slutskivan ägde rum. Men inte öppnade dem upp mellan Trädgården och Flemings, tråkigt! Jag ville ju gå på både Nackas och Walters skiva, som alla i min närhet fick höra när jag blev på dåligt humör. Efter skivan drog vi för att käka då tappade jag också bort Ullis som jag skulle ha sällis med. haha förlåt för igår! Men jag kom tillslut hem och det blev taxi med en as skön chafför. Hon prata på som bara den om alla roliga typer hon kört hela dagen. Sedan blev jag tvungen att berätta att dom i nacka tar studenten idag, så då förstod hon. Gullig tant. Fick också sälskap i taxin av en vars kväll jag tydligen räddade. Men det var inga problem för jag hatar att åka taxi själv, och jag kände honom faktiskt.

Idag blev det tungt att gå upp men mindre tungt att vara i skolan, vilket var skönt. Blev inget snaps för jag vill sova! Skulle också klippa mig idag men så blir inte fallet, kanske åker och badar lite senare för det är jag taggad på! Men just nu tänker jag bara på mat!

Kommentarer
Postat av: B

Det är förbjudet att sälja det, men lagligt att göra. Vad tycker du, är det inte Sveriges konstigaste lag att man får knarka, men inte sälja?

Ha en bra helg nu, puss!

2008-05-30 @ 15:46:07
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se
Postat av: TUMADRE (tre tävlingar!)

härligt att åka och bada!

2008-05-30 @ 15:48:03
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0