Sommaren är här

Idag blev det pressa i solen! Jag tror jag lyckades ligga där i tre timmar! Inte för att jag blev brun, bara varm och svettig! Men sommaren är här och det är bara fortsätta pressa, man vill inte vara lika vit som klänningen på studenten! Nä i veckan blir det också solariet, där ser man i alla fall skillnad när man är klar.

Idag blir det inget plugg, fast det skulle jag ju behöva, men whatever! Jag låg och tänkte på en sak när jag låg i solen, förra året vid den här tiden ställde jag klockan tre timmar innan bussen gick, hur pallade jag!?!?
Men det var skönt jag gick upp, ut och sprang sedan la jag mig och solade en timme sedan duschade jag och gjorde mig i ordning, var jag ens i skolan vid den här tiden då?? Eller var jag bara väldigt morgonpigg?? Nä jag tror mer på det första. Känns som jag knappt gick i skolan förra våren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet :( förra året var slappt! Nu har vi 100000000000000000000000 saker att göra! Baja!

2008-05-11 @ 14:52:04
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

Mm verkligen! Jag vill ha det som förra året!!!

2008-05-11 @ 20:08:11
URL: http://jennyvie.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja,jag med :(

2008-05-11 @ 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0