Stressigt

Nu har det tydligen hänt mycket! Jag måste få reda på mer! Ullis ring mig när du kommer hem!! Din bul kommer inte lägligt ;)

Idag ska jag nog inte göra så mycket förutom att planera inför i morgon och på måndag. För det är nämnligen så att på måndag har våran idrottslärare fått för sig att klassen ska kampa, något jag inte ser fram emot! Jag måste fixa fram allt som jag ska ha med mig och i morgon blir det shopping inför utflyckten! Känns som att jag har tusen saker i luften nu med, fast inte en enda skoluppgift, förutom utflykten. Det börjar bli bråttom med studentklännign och grejer (inbjudningskorten lär jag få köpa istället för att göra) och nu också packningen inför utflykten! Gud vad jag tjatar om utflykten den skulle jag lugnt skippa! vem vill bo i ett tält ute på en ö utan toalett eller vatten! Det kallar jag ohygieniskt! Men det är bara att göra det bästa av det... Något jag inte är alltför bra på men jag ska nog klara det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Nu vet du allt, kolla buss imorgon ;) Och ring mig sen! Okej?

2008-05-03 @ 23:21:15
URL: http://ullanpullan.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha japp :D du får snart ett samtal ;)

2008-05-04 @ 18:17:48
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0