Torsdag

Idag har klassens schema varit BRÅK! Kan alla sluta vara efterblivna och sluta hugga på allt och alla. Själv pallar jag inte bry mig alls. Men på Lördag sak vi ha så jävla kul, hoppas jag!! Då är det slut med alla arga miner! Eller vi får väl se hur det blir på måndag!

Idag har jag varit och solat med ullis, självklart blev man tomat! Men men skivan är inte försen i övermorgon! Så jag ska nog hinna bli brun. Efter solningen så ska vi hem och gissa vems buss som kör någon billängd ifrån oss, jo min! Tur att Ullis är en fena på att köra bil ;) Så jag hinner ikapp den, tur. Och en annan sak som också är tur, min syrra är hemma från sjukhuset och jag kan få mat och sällskap! Ok det är faktiskt tur att hon är på bättringsvägen med!

Nä nu blir det plugg, eftersom att tp provet inte gick bra idag känner jag att jag måset lägga ner lite energi på religionen. Så hej svej (Översättning: kommer när som helst)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din jävla tomat. Tss, haha! Japp, jag är gryyym på bilkörning ;D

2008-05-15 @ 22:38:45
Postat av: Anonym

haha visst e du! Säger bara bilen på hasseludden ;)

2008-05-15 @ 22:55:31
URL: http://jennyvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0