Tillbaks till jobbet,

I alla fall för ett tag till.
Idag känner jag mig faktiskt duktig förförsta gången på länge. Idag gick jag upp klockan 5 trotts att jag knappt hade hunnit somna för att åka iväg till jobbet på JM som jag blivit erbjuden nu i en vecka till att börja med. Ångesten vars tor och jag hade evrkligen ingen lkust men när jag kom dit ändrade jag min åsikt. Alla var jätte trevliga och de kände igen mig vilket fick mig att må lite bättre och jag kunde satanna dagen ut och gissa vart jag är nu?! Nu sitter jag på doctus mitt andra jobb som jag fick gå till direkt efteråt, det betyder att jag jobbat från 06.30 till hmm jag har ännu inte slutat men troligtvis slutar jag 20.30. Jag är ej bra på matte så jag tänker inte räkna ut hur länge det blir....

Sen måste jag berätta mer om kryssningen och bilder från utgången i fredas!!
I lördas tog vi det lugnt och hade en skön hemma kväll hos mickis där vi, jag, mickis, jonna och emmeli tittade på en bra film och en lite mindre bra pluss att vi svullade och det var vi verkligen värda...!! hahah som alltid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör du på doctus? :)

2008-11-19 @ 11:30:47
URL: http://lollovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är jouransvarig, typ låser upp till de som hyrt in sig och sedan larmar jag efter att de gått :P haha stort ansvar va ;)

2008-11-20 @ 18:43:17
URL: http://jennyvive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0