Dags för byte

I sommras älskade jag mina fula skor, mina älskade Crocs!

Men i vinter behövs ett par nya favvisar, nämnligen de as fula Uggsen!


Jag älskar när en ny årstid kommer och man ska köpa nytt av allt och man kan heller aldrig få nog av allt man köpt så man köper ännu mer onödiga saker! Har kommit på att det jag har absolut mest av är också det absolut onödigaste! Jag har nämnligen miljoner med smycken! Hur många av alla smycken jag har tror ni jag använder?!?! Klart att man har favoriter i allt men man använder ändå det mesta, men jag har för många smycken för att ens veta om att jag har dom! Men jag ska inte klaga jag älskar smycken och vill inte slänga ett enda par!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0