Det perfekta jobbet, hallå?

Nu känns det nästan som att det är dags att fixa ett jobb. Jag har absolut inte tröttnat på mitt hemmaliv ännu för det händer alltid något kul ändå! Men för att kunna gå vidare och fortsättta ut och resa och kunna göra roliga saker och fortsätta festa måste jag hitta ett jobb. Jag har haft så många planer inför hösten men alla dom kräver ett jobb, synd att jag är så kräsen när det gäller jobb. "Man ska inte vara kräsen utan ta det man får" säger alla men vadå ska man inte trivas? Nä jag kanske ska sluta vara kräsen men ändå vem vill stå och steka hamburgare på donken eller slita arslet av sig? Jo dom som inte har något annat val! Men jag känner att jag har ett val! Men jag sak hitta mitt drömjobb för eller senare! Jag ska ju ändå starta eget snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0