Helhelg

Chillkväll..! Nä, vi körde en helhelg istället!
På fredagen
blev det utgång som sedan ledde till en efterfest i bromma. Kvällen blev hur lyckad som helst, och vem är nu bäst i att övertala vakter? Det måste nog bli jag. Fast någon övertalning blev det aldrig eftersom jag redan hade bestämt mig.
I lördas blev det fest igen, fast chill. Riktigt trevligt! Och jag förstår inte hur man kan vara så trött att man sover bort en hel dag? ja verkligen en hel dag! För i helgen handlade det bara om att sova och sen iväg på nästa fest. I veckan blir mittt mål att sluta sova så länge! Tror inte det kommer gå med tanke på idag, men ändå är jag inte ett dugg piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0