Jag börjar nästa måndag

Så var det med den nyttiga måndagen! Den började bra men slutade i katastrof när Tirre ringde ohc vi åkte dirket och köpte godis och sen bar det av till mig för filmkväll! Åå vad jag älskar filmkvällar lika mycket som en utgång! eller de har ju sina olikheter men jag trivs bra med båda! Fast filmkvällar på vardagar och utgång på helger!

Vi var även förbi kyrkogården där vi skrubbade duvan på hennes morfars grav med en tandborste! den blev väldigt fin och luktar nu även ajax! Men hellre det än att den är grön! vi lyckades göra den väldigt fin.

I morgon blir det nog bio för min och Mickis del! Undrar vad man ska se det går så himla många bra filmer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0