Nu är det helg igen!

Och vi vet alla vad som brukar hända på helgerna!
Nä igår kväll blev det faktiskt bara en chillkväll hemma hoss tirre som jag typ bott hos nu. I torsdags blev det jobb och då kom hon för att hålla mig sällskap till larmningen och vi höll nästan på att missa coop eftersom badmintonkillarna ville stanna kvar väldigt länge i duschen! Och efter att vi skyndat på dom och sa att vi hade lite små bråttom så lyckades vi hinna iväg till coop, men gissa vilka vi möter där!?!?! Jo badmintonkillarna, där fick de se vad vi hade så himla bråttom till... UPPS! Så sen blev det filmkväll hos Tirre och i går pallrade vi oss faktiskt ner till gymmet och hann med en lunch med Mickis. men som tur är ingen träningsverk idag!!!

Igår blev det även middag med Tirre och Mickis och sedan filmkväll! Men nu är jag typ fortfarande mättt efter all god mat och godis! Tur att jag gymmade lite då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0