Psykbryten vi känner igen!

Ikväll ska det bli FEST! och jag är lika taggad som vanligt!
Nästan allt är fixat inför kvällen utom min outfitt... hallå vart tog alla mina kläder vägen?!?! Men förhoppningsvis så löser det sig för nu orkar jag inte med mig själv och mina psykbryt. Men jag känner på mig att min inställning lär omvandlas igen  innan jag lämnar hemmet, och när jag har lämnat hemmet för ser ni ut just nu? Jag gör och det är ingen vacker syn! Vilket oväder! I det där väderet lär både smink och hår bli total förstört... Jag hoppas på bättre tider!

Kommentarer
Postat av: RM

Om du skriver om min jultävling i din blogg har du större chans att vinna. :)

2008-10-31 @ 13:27:47
URL: http://recenseramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0