Tisdags

I tisdags var det en sådan där dag då man han med så mycket på den lilla tiden dagen har att erbjuda. Det känndes skönt och efteråt var vi riktigt nöjda med oss själva! Men det som vi var mest stolta över var ändå att vi hann fika TVÅ gånger! Nu känner vi igen oss!!!! och det är bra för magen!!!

Misslyckade hårfärgningar
är välkännt hos mig, så fort jag är i farten med mitt eget eller någon annas blir det alltid misslyckat och i tisdags var heller inget undantag! Mina ljusa slingor blev till fläckar mitt på huvet! tur att det fanns mörk färg också så vi lyckades rädda situationen!


Här för typ ett år sen snart försökte jag mig på Ullis hår, ja kan ju säga att det blev en tripp för att köpa MER färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0