Donken-brickan

Nu har allt lagt sig och jag är verkligen tillbaks till Sverige. Men jag kom på att här kan man festa också. Så igår blev det utgång! Å vilken kväll. Säger bara DONKEN! Jag är nu en donken bricka rikare och har nu många avundsjuka beundrare! Kan säga att kvällen var lyckad ohc jag fick äntligen min låt spelad! Ibalnd kan man göra sig populär.

Idag har jag bara sovit och svullat, men det behövs. Undrar vad som händer ikväll. inget bra på teven ska man då kanske hitta på något?

IN SWEDEN WE SAY SOVA!


Kommentarer
Postat av: Micke

Hej!!

Hoppas du kommit hem ordenkligt å hunit landa efter GC!!

Hoppas på att få se lite top notch......

In sweden we say gonatt.

2008-09-28 @ 01:15:20
Postat av: Jenny

Haha jadå!

Ja POP NOTCHARNA är alltid redo!

In sweden we say taggad!

2008-09-28 @ 17:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0