Fellows

I lördas var det kräftskiva som blev väldigt lyckad, och när vi hade som roligast ville vi även dra in till krogen! VI planerade och alla var på, men sen när vi skulle dra in var dessvärre inte alla på längre, utan klockan tolv var det bara jag och Mickis som stog utanför Fellows av vårat sällskap.

Inne på Felllows var allt bra musiken var bra på alla dansgolv. Men dock tappade jag ut min cider på Mickis fot, vilket inte var så uppskattat, men senare fick jag igen då jag ramlade över några tjejer som ramlat omkull mitt på dansgolvet och satte handen i glassplitter. Men ingen skada skedd och vakten brydde sig inte, vilken tur. För den här kvällen älskade han oss! Så därför kom vi genast in när han sa: Nu behöver vi fler snygga tjejer här inne.

När stället stängde fick vi med oss några turister från Australien som ville med på efterfest men allt hade redan stängt. Vilken tur att jag och Mickis var sugna på Donken annars hade fest i Åkersberga suttit fint. Så efter vi handlade med oss mat därifrån och sedan började vi vår färd mot slussen. Dock inga taxibilar som var lediga så vi lyckades gå enda från stureplan till slussen viket jag tycker var strongt av oss! Men när vi kommer til slussen har redan sista bussen gått...

Men vi hittade på massa som åka runt och leta efter Nina i en kundvagn och helt plöttsligt så var morgonbussen redan där. Så vi kom hem klockan sju och var fortfarande speedade. Men när vi såg sängen var det kört för alla våra planer om att gå å träna och picknick. Vi somnade så fort vi fick syn på sängen!

Kvällens kommentar som Mickis la av när hon tröttnade på den ena turisten som sprang ut i vägen hela tiden, var:
"Whats wrong with him?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde att du träffade någon du kände på Fellows.....

2008-09-01 @ 22:02:11
URL: http://lollovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0