Helgen

Shit vilken helg! Nästan den perfekta.
I lördgas blev det utgång! Vi började kvällen hoss Mickis med Pizza, därefter drog vi till Hallonbergshallen, där Mickis kompis hade en spelning. Så vi var på platts! Hans band var hur bra som helst, och fick de andra att verka underlägsna! Fast jag gillade ioförsig kombinationen på det sista bandet med rapparen! Men efter det så drog vi in till stan med dom och visste inte riktigt vart vi skulle gå. Så vi började i Mangos kö men insåg att den var för lång. Då drog vi vidare till Fellows men just när vi kommit dit ändrar sig alla och vi drar till Harry B james istället. Jag var inte så nöjd med beslutet men va fan det var ju riktigt coolt! Det var Live-band och väldigt mycket röj. Ett riktigt bra hak!

Dagen efter hade jag lovat att följa med på bio, även fast jag var trött följde jag med. Vi såg Wall-E hur gullig film som helst!! Fast jag är konstig så jag var den enda som tyckte den var långtråkig. Visst var den bra men det hände inte alltid så mycket. Men kvällen blev lyckad och jag fick mina pommes med BEA!!!

Idag var jag i stan med Gabbi,
det var hur länge sen som helst, och vi tog igen den tiden med mat i munnen hela dagen kändes det som. Men vem klagar när man kan äta?!?! Fick även med mig en väska hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0