In Sweden we say Festa

Hemma från paradiset!
Nej vi ville verkligen inte hem! Det var hur kul som hels och det var hur kul som helst hela tiden också! Det hände verkligen saker från början när vi anlände till arlanda tills det att vi kom hem! En bild säger mer än tusen ord men jag har verkligen mer än tusen ord att berätta om resan men jag toror inte ens att mina ord kommer att kunna beskriva hur jävla kul det var!

Jag kan säga att våra namn roppades ut i högtalarna över hela arlanda.
Att våran städerska som alltid kom och väckte oss slet sönder våran dörr en morgon.
Att pop notch är det nya top notch!
Att in Sweden we say festa.
Att jag höll på att skrämma av buss chaffisen av vägen när en liten ödla låg vid vägkanten.
Att en gubbe trodde jag var Sanna Kallur och hoppade högt av gläde när jag vinkade.
Att vårat dna ligger överallt i gran Canaria.
Att våra internskämt kommer hänga med oss hur länge som helst.
Att livet var en fest från morgon till kväll.
Att det var den bästa resan ever!

IN SWEDEN WE SAY BILDER KOMMER!

Kommentarer
Postat av: mickis

EH ja! fun fun fun rehab är för quitters! synd bara att ingen annan har insett det än haha

2008-10-05 @ 23:20:38
Postat av: Jenny

HAHHA verkligen!!!! :D bara vi!

2008-10-06 @ 23:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0